Day: July 19, 2018

6 Niesamowitych Powodów, Że Słońce Jest Zdrowe

6 Niesamowitych Powodów, Że Słońce Jest ZdroweTo lato jeszcze na kilka tygodni, pomimo wspólne założenie, że dzień pracy przynosi koniec lata. ale ten weekend nadal często przynosi ostatnia szansa, aby dostać się na plażę lub basen, lub spędzić cały dzień, aby przygotować kiełbaski i hamburgery na słońce.

Coraz too much słońca niebezpieczny, i rak skóry będzie prawdziwym ryzykiem dla anyone który spędza długie okresy czasu na zewnątrz, bez pokrycia w górę lub być ubranym sunscreen. ale istnieje kilka dobrych powodów, aby wziąć słońce. możesz pomóc organizmowi godzin, nastrój, a także może być ważne dla twojego zdrowia.
oto 6 powodów, dlaczego powinieneś poświęcić trochę czasu na słońcu.

1. światło słońca budzi się rano i ułatwia zasypianie w nocy.

Badania wewnętrznych “biologiczny zegar”, lub circadian rytmu, pokazują, że najlepszym sposobem, aby dostosować się do nowej strefy czasowej-to wystawiać się na światło w odpowiednim czasie rano.

Nawet jeśli nie próbujesz dostosować się do nowej strefy czasowej, jest to ważne, ponieważ wpływ naturalnego światła przez słońce mówi twoje ciało, że jest to dzień, który sygnalizuje mózgu wstrzymać produkcję melatoniny, hormonu, który reguluje dobowy rytm. cue ustawia swój wewnętrzny zegar na pozostałą część dnia i dostosowuje swój mózg, aby rozpocząć produkcję melatoniny, ponownie, gdy chcesz spać w nocy. według Narodowego instytutu zdrowia, lepiej spać, jeśli masz godzinę naturalnego światła rano.

2. koszty każdego ranka słońce również pomoże utrzymać wagę.

6 Niesamowitych Powodów, Że Słońce Jest ZdroweDorośli, którzy otrzymują światła słonecznego we wczesnych godzinach porannych, najprawdopodobniej mają niższy indeks masy ciała-wskaźnik, który bierze pod uwagę wagę i wzrost, według nowego badania .

Fakt, że ludzie śpią lepiej, jeśli otrzymują światło rano, aby to wyjaśnić, bo ludzie, którzy dostają wystarczająco dużo snu mają łatwiej zarządzania swoją wagę. ale nawet po sprawdzeniu czasu snu związek między niskim BMI i porannym światłem była jeszcze dość, a to oznacza, że związek między słońcem rano i utrzymaniem cienkiego była nie tylko ze względu na lepszy sen.

3. słońce pomaga ludziom walczyć z zimową depresją.

Jedna z najbardziej popularnych i najbardziej wydajnych traktowania dla dyskomfortu, które instaluje się wewnątrz podczas długich ciemnych zim więcej ujawnienia naturalnego światła. psychiatrzy zalecają ludziom spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, w naturalnym świetle, a w skrajnych przypadkach również wyznaczyć фототерапию, która polega na oddziaływaniu światła, naśladujących słońce.

4. słońce trzyma nogi zdrowe.

To dlatego, że organizm wytwarza witaminę d, gdy wystawia się na słońce. tak zwany “słoneczna witamina” pomaga organizmowi przyswajać wapń, który jest ważny dla zdrowia kości. witamina d jest znaleźć w tłustych rybach takich jak łosoś i wzbogacone nabiały, ale także produkuje naturalnie gdy słońce świeci na skórze, powodując reakcję która sprawia, że witamina d od cholesterolu.

5. niektóre badania sugerują, że witamina światło słoneczne” może ochraniać przeciw piersi, prostaty i innych nowotworów, również, tak jak kierowa choroba i inne choroby.

Naukowcy idą tam i z powrotem na jak ważna witamina d (lub nie) dobry dla twojego zdrowia. aby spróbować wyjaśnić ten problem, dwa duże nowe badania w czasopiśmie bmj analizowali duża ilość istniejących badań witaminy d, biorąc pod uwagę badania ponad milion osób.

Jedno z badań wykazało silny związek pomiędzy niskim poziomem witaminy D i zwiększonym prawdopodobieństwem śmierci z powodu chorób serca i raka, ale naukowcy nie mogą powiedzieć, że niskie poziomy, co doprowadziło do wzrostu ryzyka. także zakładają że wersja składników odżywczych znajdujących się w jedzeniu i wyprodukowanych na słońcu bardzo znacząco porównująca wersji zabezpieczonej najwięcej żywienioniowymi nadprogramami.

Drugie badanie było bardziej subtelne, znalezienie “wiodące na refleksje dowody” witamina d miał efekt ochronny,ale nie znalazłem żadnej bezpośredniej korzyści dla suplementów witaminy D.
Inni naukowcy odkryli, że witamina d może chronić przed rakiem piersi i prostaty.

6. niezwykle duży odsetek ludności, może być niedobór witaminy D.

6 Niesamowitych Powodów, Że Słońce Jest ZdrowePomimo iz powrotem nad ich ważnością w każdej komórce w ciele receptor dla witaminy, według dr. Michael holick, profesor i specjalista witaminy d w szkole Boston university mikstury. холик obliczył, że do jednej szóstej części genomu człowieka, bezpośrednio lub pośrednio, regulowane światła słonecznego witaminy.

Jednak, zgodnie z Harvard school of public health, miliardy ludzi na całym świecie mogą wystąpić niedobór witaminy d, zwłaszcza ci, którzy mieszkają na północ od широтных linii łączących San Francisco, Filadelfii lub Ateny i Pekin. niedobór witaminy d może prowadzić do kruchości lub deformacji kości , a także może mieć poważne konsekwencje dla zdrowia, nawet jeśli wielu z nich nadal znajdują się pod śledztwem.

Niektórzy ludzie uważają, że jest trudne produkować dosyć witamina D jest naturalnie i amerykańska akademia dermatologii zaleca się uzupełnić zamiast słońca dla zdrowia skóry.

Jednak, niektóre studia pokazują również, że dodatki faktycznie nie zapewniają dosyć witamina d, i wyolbrzymiać go z dodatkami, może prowadzić do problemów nerki. twoje ciało, tymczasem nie jest, oczywiście, nadprodukcją.

Niemniej jednak, trzeba tylko około 15 minut Słońca dziennie, aby uzyskać wystarczającą ilość witaminy d, jeśli dopiero co zdjęto skórę-i więcej, jeśli masz więcej niż ciemna skóra, ponieważ melanina, który sprawia, że skóra jest ciemna, sprawia, że twoje ciało, aby skorzystać z promieniami słonecznymi.

Jeśli są pokryte lub nosić ochrony przeciwsłonecznej w ciągu 15 minut, nie wytwarza wystarczającej ilości witaminy D. ludzie starzy lub overweight również mają problemy naturalnie produkować wystarczającą ilość witaminy d.

Wynik
pamiętaj, aby uzyskać pewne słońce. ale jeśli spędzasz więcej pół godziny, słońce, dach, prawdopodobnie najbardziej bezpieczny zakład.